Detaljerna räknas

Nu i höst så är det ju mycket rosetter och stickat. Det ska också vara mycket detaljer. Jag har kollat runt på några sidor och hittat mina favoriter.
1.2.3.
1. Kortärmad polo tröja. Jag blev facinerad av knapparna som sitter på sidan, det syns lite otydligt. Kommer från Forever21.com och kostar ca 65 kr.
2. Denna blus har ett jätte fint tryck som är sött tycker jag. Kommer också från forever21.com och kostar ca 98 kr.
3. Jag tycker att det är jätte gulligt med rosetten på sidan. Jag gillar också färgen. Denna är från HM och kostar 198 kr.
1.2.3.
1. Vi fortsätter på rosetter. Man fokuserar ju verkligen på den och jag tycker att det är snyggt. Kommer från asos.com och kostar ca 245 kr.
2. Jag gillar just denna modell av tröjor. Det är fint att det är liksom inrullat. Kommer från Lindex och kostar 149 kr.
3. Man ska ju ha lite basics tops och jag gillar det här linnet. Det är snyggt att det är andra färger på knapparna. Är från topshop.com och kostar ca 120 kr.

Jag gillar mest den blåa och den lila, har blivit som galen i lila på sista tiden.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu