Farbror Frost har varit framme

God Morgon!

Nu har jag gjort mig klar och vi ska snart dra iväg till skolan, tisdag är min favorit dag för vi har roliga ämnen och vi slutar ca 14.30. Vi kommer börja med so och där håller vi på med "så styr Sverige och världen", demokrati och sånt, sen har vi e-tid (eget arbete) och då ska jag göra lite engelska innan jag ska gå till SYO och ha ett samtal med henne om gymnasieval osv, sen blir det språk, lunch, kör och slöjd. När vi kommer hem är det bara att byta om och ge sig ut och springa och sen ska jag cykla ner till Tyresö Hallen och träna F-97. Ha en bra dag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu