Jag fattar inte hur hon tänker!!!!!!!

Hej!

Idag så har det inte hänt så mycket. Var i skolan och här hemma så har det inte hänt nått. Jag skrv in min krönika på datorn, blev mycket nöjd. Sedan ändrade jag min bostad nyss för nu ska jag berätta vad som hänt:

Både Ida och jag fick bara G på våra bostadsuppgifter som vi gjorde förra hösten på höstlovet. Vi satt säkert i 4 dagar och jobbade. Jag gillade inte min HK lärare innan betyget kom på uppgiften men efter betyget så hataar jag henne, VERKLIGEN!! Det var som att jag fick G för att jag hade glömmt sängkläder och inte skrivit vad det var i en köksredskaps box. Och nu måste jag ha henne den här terminen igen. Jag kan knappt vara i samma rum som henne. Förra veckan så frågade jag om jag kunde få tillbaka uppgiften för vi fick bara en utvärdering. Men då sa hon att dom inte brukar spara dom. Alltså har hon SLÄNGT BORT DOM!!!!!!!!
Jag hållde nästan på att börja skrika åt henne. Jag blir så jävla arg. Imorgon så ör det föräldra möta och jag hoppas att mamma pratar med våran lärare. Men en sak är bättre iala fall. Nu har hon ju inget orginal så nu kan hon ju inte se vad vi gjorde fel. Man kan bara lägga den under näsan på henne och säga: Jag gjorde visst det här och det här, va fan satte du läggre betyg på mig fast jag hade gjorde det??
Mamma gick helt upp i varv när jag berättade det. Jag HATAR henne verkligen.

Blev ett längre inlägg idag. Hoppas du orkar läsa allt.
*Åsa*

Postat av: Linda

Tråkigt att betyget dras ner av löjliga saker...

Men se det från den ljusa sidan, nu kan du ju verkligen visa vad du går för.



Ha en trevlig dag!

2008-09-09 @ 14:53:45
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu