Kanske imorgon

Hejsan!

Är hemma idag också. Jag känner mig bättre och inte alls lika snurrig i huvudet. Jag kan gå runt och göra saker iallafall.
Vaknade vid 08.30 men låg i sängen och lyssnade på musik en timme. Sedan så åt jag lite frukost och tittade på film. Stina var hemma också för hon hade inga lektioner. Vi åt lite lunch bestående av nyponsoppa och toast. Var inte så hungrig i går, åt bara frukost så det känns skönt att få tillbaka aptiten. Sedan så har jag duchat och gjort lite musikteori. Stina åkte iväg för hon skulle träffa några kompisar.

Kollade på Mamma Mia på internet igår. Jag älskar den filmen. Villa ha den. Och är inte Amanda Seyfried så söt?

Hon har ju varit med i andra filmer som Mean Girls och Alpha Dog. Men hennes stora genombrot är ju utan tvekan Mamma mia.
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu