Ny vecka

Hallå!

Ja då var en ny vecka här och jag känner mig lagom taggad inför den. Fast nu har nästan hela måndagen gått eller i alla fall halva.
Idag var det skolan igen och vi hade matte, idrott, musik och NO inte så mycket men det var en lång dag i alla fall. På idrotten hade vi orgentering som jag inte är ett stort fan av men om man inte får betyg i orgentering så får man inget betyg alls och jag siktar på ett högt betyg i idrott så det är bara att bitta ihop. Ikväll är det ingen träning och det är skönt men jag måste bli klar med en krönika som vi skriver på svenskan men jag sitter fast, jag har skrivit en del men nu vet jag inte hur jag ska fortsätta. Men det kommer väll ordna sig till slut. Hoppas jag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu