Nytt för hösten

Ja, det blev lite nya saker på centrum. Vi handlade för ganska mycket, ungefär 1500 kr men det var ju mamma som betalade så för mig var det gratis. Stina fick 3 nya toppar, mamma en topp och Ida fick en kofta och en polotröja. Vi köpte också 4 olika thigts. Jag fick nya fingervantar, långa, lila och grå. Jag fick också det här:

Denna tröja som jag har bloggat om tidigare fick föja med hem. Jag är jätte nöjd med den, har velat haft en stickad långärmad tröja länge fast priset var lite dyrare, 250 kr.

Och denna scarf som jag också har pratat om tidigare. Jag verkligen älskar den, kommer använde den så mycket som möjligt. Jag är väldigt nöjd når dessa två plagg får komma in i min garderob.
Ni får tyvär inte se någon bild på dagens outfit för jag fick bara dåliga bilder. Men jag kan säga vad jag hade på mig. Min lila blus, svarta crocker jeans och mina knytstövlar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu