Orientering i skogen

Hej!

Vi kom hem för en stund sen efter att ha varit nere i Alby och haft orientering, det gick ganska bra för oss båda. Jag startade kl 09.54 och Åsa startade kl 10 men hon kom ikap mig. Men vi hittade alla kontroller och kom in på 38 min respektive 32 min, så vi får nog G i betyg men jag är nöjd ändå.
Nu så står Åsa i duchen och jag ska hoppa in efter henne, sen så blir det att plugga matte, no och musikteori + att jag måste läsa ut min sevenska bok. Vi ska nog också pressa in lite lunch mellan pluggandet, det blir nog svampsoppan som vi år igår. Kl 18 ska jag åka ner till Tyresöhallen och prata med ledarna som tränar F-97 för jag ska hjälpa de lite med målvaktsträningen. Vi hörs
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu