Pluggis

Hej gott folk!

Nästan en vanlig dag idag. Vi hade SO men efter en stund så kom våran Syo in och pratade om gymnasiet. Sedan så hade vi e-tid, språk fast de som hade spanska hade håltimme för deras lärare var sjuk. Vi hade kör och sedan syslöjd men de som hade träslöjd fick gå hem för deras lärare var också sjuk. På syslöjden är jag nästan klar med mitt gossedjur. När vi kom hem så bytte vi om, åt en banan och stack ut på löpbanan. Det gick ganska bra för mig men Ida halkade efter. När vi kom in så började jag med maten och det är inte förräns för en liten stund sedan som jag duschade. Inte så frächt att gå runt svettig.
Nu så måste jag plugga, franska och SO. Vi har franska glosor tills på torsdag men det är många och vissa var ganska svåra men jag brukar ju få in det. Vi har SO-prov på torsdag om "Så styrs Sverige" och det måste man ju också plugga till. Sen så hade jag tänkt hinna läsa ett kapitel ur Harry Potter också innan Top model börjar men jag har ju 2 timmar på mig. Hur har eran dag varit?
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu