Strepsils och silverthe

Det är min kur mot ont i halsen. Det känns nästan som jag har knarkat dessa två hela dagen. ; P
Jag gick hem som sagt efter bara två lektioner idag för när man har ont i halsen är det jobbigt att vara i skolan för då måste man prata. Jag känner mig väldigt varm ibland men jag har ingen feber, hoppas det blir bättre imorgon.
Det går så snabbt från att vara frisk till sjuk, igår så kännde jag inget i min hals tills kl 19. Jag gick och la mig tidigt, kl 21.30 men jag kunnde inte sova för det gjorde så ont i halsen.

Nyss åkte Åsa i väg till träningen och jag ska vara hemma, plugga lite engelska och läsa innan jag tar en duch och tittar på säsongspremiären av Americas Next Top Model. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu