Tack för fina och härliga höstdagar!

Ja, för visst har de varit fina. Knappt några moln på himlen och det har ju varit ändå ganske varmt om man ser till årstiden. Imorgon bilr det kanske regn har jag läst i tidningen.
Vi hade en vanlig dag idag. Hände inte så mycket, bara det vanliga. Vi har två prov den här veckan men annars inte så mycket läxor. När vi kom hem så tittade vi på Top model och sedan så gjorde jag musikteori och läste min engelska bok. För inte så länge sedan så åt vi, pasta med tomatsås. Var sugen på det hela förra veckan och det var mums.
Nu kommer ett litet schema för veckan:
Måndag: träning
Tisdag: plugga, löpträna
Onsdag: plugga
Torsdag: baka, träna
Fredag: vandringsdag, filmkväll med klasstjejerna och våran mentor
Lördag: ungdomssm(USM) i Linköping
Söndag: USM i Linköping
På fredag så ska vi ju ha filmkväll och då ska Ida och jag baka. Vi ska göra sega chokladrutor, kokostoppar och chokladbollar. Nu ska jag snart börja byta om till träningen.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu