Tisdag 9 september

Halloj!

Idag så har vi våran kortaste dag i skolan. Vi slutar 14:30. Verkligen skönt.
Vi har haft SO, E-tid, Språk(fast min franska lärare var sjuk så jag läste bara) lunch, kör och slöjd. Jag har syslöjd. Jag tycker det är roligt. Idag så började vi på ett mjukisdjur och det ska alla göra. Sedan får man bestäma själv vad man vill göra. Jag vill väva lite på vävstol för hon har några och sedan vill jag sy en väst.
Ida gick hem innan språket för hon hade ont i halsen och var lite hängig. Alltså ska hon inte träna idag men jag ska. Det ska bli skönt att tränar bort resten av träningsvärken man har haft sedan helgen.
*Puss och kram, Åsa*

Postat av: Erla

Shit minns när man hade syslöjd o aldrig fick bestämma själv vad man skulle göra förens efter att man gjort de alla gjorde :P

2008-09-09 @ 15:36:41
URL: http://erlalorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu