Träningslust

Hejsan!

Ännu en ny vecka har börjat. Vi hade en vanilg dag och ingenting nytt har hänt. Eller vi ska ha en filmkväll med bara tjejerna i klassen och våran mentor Ingrid. Fast det är det 3:e oktober och den helgen ska Ida och jag spela ungdomssm och då kanske vi åker på fredagen men vi hoppas att vi ska åka på lördagen så att vi kan vara med.
Idag så har vi träning. Jag har kännt mig så träningssugen hela dagen. Kanske hade mina 3 mål inverkan på mig att jag känner mig motiverad.
Nu måste jag gå ned och hjälpa till med maten för att Stina inte är hemma. En sak till, jag räknade ut att förra veckan så var våran genomsnitts nivå på läsare 18 stycken. Kanske inte i samma klass som Blondinbella men jag tycker att det är jätte bra.
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu