April, april

Hejsan!

Igår fyllde Ida och jag 16 år, grattis till oss. Jag fick det som jag önskade mig, min bok som ska komma i april och sedan så fick jag en jätte fin bak form som jag ska visa er. Av Ida fick jag ett presentkort på en manikyr. Ida fick en Twilight tröja och sedan när DVD:n kommer ut ska hon få den. Av mig fick hon 30 min make up-rådgivning. Tillsammans så fick vi att på onsdag så ska vi få gå och vara modeller. Bli sminkade och fotade, super kul. Sedan så ska vi göra någonting på kvällen men det är super hemligt, vi har ingen anning. Sedan har vi fått pengar av mormor, morfar och farmor. Igår kväll så var vi på Idas favorit resturang i stan som heter Axela, de har jätte god mat. Det var en väldigt bra födelsedag ialla fall. Mammas arbetskamrat hade gjort en jätte snygg tårta, ni får se bilder sedan.

Idag har det inte hänt så mycket. Bara det vanligt. Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu