Årets första glass


Kanske lite konstigt att jag kom på att jag ska skriva om glass nu så sent på kvällen men varför inte? I torsdags gick vi och köpte första glassen för året från GB och för mig blev det den nya Magnum Temptation Chocolate som innehåller brownie och bitar av vitchoklad. Den var super god men kanske inte den bästa glassen på stranden när solen steker. Sina 22kr var den värd i alla fall.
// Ida


Postat av: Erika

sv: hihi, jo ^^ Och jag förmodar att han inte stänger av det igen, för då är han CP :O haha ;D

2009-04-05 @ 00:01:25
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu