En våg av självförtroende

Hej!

Gud, vilken rolig dag vi har haft. Kl 11 kom vi till Model House och vi blev sminkade och plåtade och alla var jätte snälla, det är verkligen en av de roligaste sakerna jag har gjort och jag skulle gärna vilja göra det igen. Man var lite ovan i början men sedan gick det ganska bra. När vi gick igenom bilderna så får man verkligen en våg av självförtroende för man blir så himla snygg ; ) Några kanske inte blev så jätte bra men de flesta, vi valde sex bilder var men jag lägger bara upp mina för Åsa får lägga upp sina själv : )

Jag kan inte säga vilken som är min favorit, tycker alla är jätte fina förutom nr 5 kanske jag skulle ha valt en annan bild.

Efter fotograferingen gick vi upp till pappas jobb så han fick se bilderna och sedan gick vi til Kungshallen och åt lunch och sedan shoppade vi loss på Drottninggatan. Jag fick mig ett par skor som är till balen och vårkonserten men jag kan även ha den som vanliga ballerina skor och en jacka från Vero Moda. Ni får se bilder imorgon. 
Så till vår lilla överaskning som väntade på kvällen, vi fick gå en pralinkurs och det var hur kul som helst och något vi absolut inte hade kunnat lista ut, tack mamma.

Nu måste jag nog gå och lägga mig, har en del pluggande framför mig imorgon så jag måste vara utvilad. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu