Kommentar

(Kommentaren är redigerad)


"För det första så är det 20 på systemet & 18 på krogen. För det andra så har du väldigt mycket stavfel:) För det tredje eftersom du inte har någon erfarenhet av alkohol så ska jag berätta lite för dig. Jag är ute varje helg och dricker. Varför? För att det är gott, godare än Cola. Så det är en bra dryck till mat och behov. Sedan blir jag inte alltid berusad, men om jag blir det kan jag druckit för mycket utan att ha lagt märke till det. Men vissa dricker för att bli fulla, därav glömma sina problem och bli socialare. Man känner sig befriad från alla sina problem och det minskar självmordsförsöken i vårat samhälle. Fast det har sina nackdelar. Men det finns mest positiva saker. Så jag tycker du ska sätta på er party hatten, klackarna och dra ut och dricka lite,  NI KOMMER ATT KÄNNA ER BÄTTRE TILL MODS JAG LOVAR KRAM ANGELICA
P.S Jag är 12 år."


Jag tror dig inte Angelica, jag tror inte att jag kommer känna mig bättre till mods för att jag är berusad, man kan faktiskt ha roligt utan alkohol. Dessutom är du 12år och det är inte ens lagligt för dig att dricka, hur många unga dricker inte olagligt? Och hur många dör inte i tonårsfylla eller åker in på Maria ungdom. Jag har inga siffror att vissa upp men vi ser ingen anledning med att dricka. Det blir mera slagsmål och gatuvåldet ökar. Visst du får ha en egen åsikt men varken Åsa eller jag kommer ta till oss av den om att man mår bättre av att dricka. Men vi kanske säger en annan sak när vi fyllt 18år och har druckit, vem vet?
// Ida


Postat av: Erika

sv: hehe okej ^^

2009-04-18 @ 23:50:39
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu