Konstig dagsrytm

När vaknade jag? Ungefär klockan 8:10 tror jag. Och när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om. Sitter nu här framför datorn med täcket även om det inte är så kallt. Det ska tydligen bli väldigt varmt idag. Jag kollade termometern förut och den var redan på +12 i skuggan. Jag var nere förut och åt lite fil för jag måste äta annars blir jag jätte hungrig. Jag måste ha frukost annars dör jag typ, jag förstår inte riktigt de som mår illa på morgonen men jag tror det är en vana. Jag har ätit frukost i hela mitt liv, därför är det så självklart.
Idag ska vi städa och sen så ska jag njuta av solen så mycket som möjligt. Ida och jag tänkte också som sakt gå på bio, någon som vill hänga med? Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu