Mina bilder

Ja, här kommer mina bilder.
     
Som Ida sa så får man verkligen självförtroende av detta. Min favorit ät nog 5:an och jag gillade inte 6:an så mycket igentligen men jag kännde att jag var tvungen att ta en med färg.Det var verkligen jätte roligt att fotas, vill göra det igen. Jag tycker att vi borde skicka in bilderna till en modellaugentur, vi har ju längden och det skulle vara roligt och så om någon tycker att vi har potensial. Det tyckte tjejen på Model House ialla fall.

Nu tänkte jag visa er mina nya skor, jag fick två par igår. Ett par converse som var låga, dessa kommer användas flitigt och sedan fick jag ett par vita ballerina som jag ska ha på balen och vårkonserten.
  
Snygga eller hur? Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu