Tidigt morgon 19 april

Godmorgon!

Ja, idag så kom farmor in för att säga hej då kl 08:20 och sen dess har jag inte kunnat sovit. Men jag tror jag vaknade av att Rulle skällde nere i tvättstugan för han ville ha mat, han gjorde det igår också. Klockan 6:00!!!!!!!! Så jag gick ned och gav han mat innan jag gick upp till sängen igen. Jag fattade ingenting, han brukar aldrig göra så. Han brukar ligga och sova tills någon går upp. Idag så kommer mamma och pappa hem från Portugal. Jag vill verkligen prata med dem om det här med att dricka, jag måste få en vuxens kommentar. Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova lite. Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu