Time for reading

Nu har jag tänkt att jag ska sätta mig och läsa vidare på Så länge vi båda andas, nu på slutet har jag inte läst så himla mycket så den är lite trög nu fast jag vet inte om man kan kalla The Twilight Saga för trög, det känns som jag förolämpar en sådan bra bok.


Mamma och pappa kom hem för en stund sedan och vi fick lite presenter, Åsa och jag fick varsitt halsband som är jätte fint och så kom de hem med lite godis. Vi käkade middag och efterrätt sen vi fått våra presenter och Rulle blev så klart gladast när de kom hem.

// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu