Tjugofjärde april tjugohundranio

Då var ännu en dag till ända, det är verkligen skönt med helg även fast vi har haft en väldigt soft vecka. Idag tex började vi med kör i 1h och 30 min sedan hade vi lunchkonsert och då kunde de som ville spela låtarna som vi spelade på musikcafet men jag spelade inte. När konserten var klar bar våran klass ner instrumentna till källaren och sen fick vi sluta fast jag gjorde en muntlig komplitering till mitt FN / EU arbete som jag nu har höjt till MVG- vilket jag är väldigt nöjd med eftersom jag alltid får VG+ på mina arbeten i SO. 

Jag har lite svårt att skriva eftersom jag inte kan skriva med mitt pekfinger på höger hand för jag har fått en bas-blåsa och det gör så ont. Men jag ska inte spela så mycket bas på ett tag nu, jag spelade med tre andra tjejer "Bad influence"  som P!nk har gjort sedan så spelade även Åsa och jag "Not ready to make nice" som Dixie Chicks har gjort. 

Jag ska snart gå och lägga mig, känner mig alldeles stel i kroppen. Kram
// Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu