Bio med mamma

Om ca 40 min så ska mamma, jag och Ida åka in till stan. Pappa springer Midnattsloppet idag och det var meningen att vi skulle gå på bio och sen titta men nu så blir det bara bio. I onsdags så skulle Ida och jag gått på Harry Potter och Halvblodsprinsen men vi orkade inte så vi ska göra det idag.
personligen så tycker jag att av filmerna så är 1:an och 2:an bäst, de andra är ganska dåliga. Har lyssnat på alla böckerna på ljudbok och i vintras så läste jag 1:an på engelska och 2:an, 3:an och 4:an på svenska. Böckerna är jätte bra men man får tänka att en film och en bok är olika saker. Men naturligtvis så jämför man böckerna men filmerna, samma sak i Twilight-serien.
Vad har hänt annars idag? Har ju varit fint väder så har mest varit ute, jag tog på mig bikinin även om det var lite kallt. Jag hjälpte mamma skära lite rabarber och efter vi var klara målade Ida och jag naglarna och sen har vi lagt pussel. Det är jätte roligt att lägga pussel! Ett väldigt bra tidsfördriv när man inte vill sitta vid datorn. Troligtvis så kommer vi att gå och lägga oss när vi kommer hem ikväll så vi skriver vad vi tyckte om filmen imorgon. Och på tal om imorgon. Jag tänkte skriva ett lite större inlägg om självkänsla för det kan man aldrig ha för mycket av. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu