Ett nytt kapitel

Ja, snart tar vi steget in på ett nytt kapitel i våra liv. Nämligen gymnasiet! Det känns så skrämmande när jag skriver det så men jag är inte så nervös, bara spänd och jag vill börja nu.
Ida börjar imorgon och jag börjar på onsdag. Såklart undrar man vilka klasskamrater man kommer få och om man kommer hitta några kompisar men naturligtvis kommer man att hitta någon att vara med. Visst så känns det som att slänga sig in i det okända men allt kommer lösa sig tror jag, det kommer inte sluta dåligt. Hur känner du inför gymnasiet?

| Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu