Första skoldagen

Jag måste väl sätta igång med bloggandet för nu kom Ida hem och hon blir så arg på mig om jag inte bloggar.
Sov faktiskt ganska bra, det kändes mer som att jag skulle börjat skolan igår än idag men det var nog mest för att Ida började igår. Gick upp ca 07:45 och tog bussen som gick kl halv 9. Jag gick dock på fel buss. Jag tog den som går in till city så jag bytte i centrum. Jag hittade rätt rum snabbt men jag var tidig men två andra killar var också tidiga så vi väntade ungefär en kvart innan vi hade vårt upprop. Vi var ca 40 stycken men vi har delats in i två klasser. I min klass går det 21 stycken och vi har 6 killar. jag som är så van vid bara 2!
Vi fick massa papper och lärare presenterade sig. Lärarna värkar vara jätte bra och min mentor är hur skön som helst. Vid kl 11 så var det lunch. Efter lunchen så var det rundvandring i skolan och sen slutade vi kvart i 13. Väldigt skönt! Kom hem vid halv 2. Vi fick schemat och det är jätte bra. Jag börjar 8:20 de flesta dagarna och slutar som senast kl 15:20. Klassen värkar bra och jag tror det kommer bli bättre sen när man lär känna varandra. Puss och kram, Åsa


Postat av: Martin

Hehe Ja, du måste ha gått på väldigt fel buss! :O

Om du tog en buss som gick en kvart innan du vaknade ;)



Martin A :)

2009-08-19 @ 20:00:39
URL: http://moerin.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu