I just keep hopen

Idag gick jag upp kl 10.30, brukar gå upp runt 10 men blev lite senare eftersom vi tog bussen från Gullmarsplan igår kväll kl 23.50. När vi alla hade gått och lagt sig ringer telefonen som ligger i mitt rum och de är pappa som ber mamma att hämta honom från stan, han sprang ju Midnattsloppet och vi stannade och tittade efter bion men såg honom inte.


Bion var föresten ganska bra, vi alla tyckte att de var en av de bättre HP-filmerna. Vissa saker stämde så klart inte och om man inte har läst eller hört böckerna förstår man nog inte allt men den var ändå som sagt bra.


Efter frukosten idag åkte vi, mamma och pappa till Mio i Haninge för att titta på en bäddsoffa, hittade en också som vi nog kommer köpa. Jag fick två nya kuddar och ett nytt sängöverdrag, vi åkte sedan till Stadium vid Länna och där blev det regnställ och skor till mig, inneskor till Åsa och två tröjor till pappa. Vi fick även med oss en 3 bikinidelar, en till mig och två till mamma och de kostade 9kr/st kan det bli bättre pris.

När vi kom hem blev det middag och kl 19 möte vi upp Moa och sprang, gick inte så bra för mig, benen kändes sega. Väll hemma blev det fika och Bolts världsrekord, 9.59! Fattar inte hur han kan springa så fort.

Nu ska jag gå och sova och prova mina nya kuddar. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu