Kort dag på Skansen

Det blev väldigt kort dag idag. Kom hem vid 1 kanske, hann inte ens äta min matsäck som jag har släpat runt på Skansen hela dagen. När jag kom hem så åt jag upp matsäcken och jag satt ute på altanen. Så himla skönt, vi hade verkligen tur med vädret. När jag ätit klart gick jag konstigt nog upp till datorn och spelade spel men jag skulle bara spela till 15 sa jag till mig själv. Mamma hade några ljudböcker som skulle tillbaka till biblioteket så jag var alldeles nyss och lämnade de.

Men hur var det på Skansen så? Jo, rätt bra även om vi inte gjorde nått. Träffades vid 10 utanför entrén och sen delades vi in i grupper och fick några papper med lite frågor. Det var lite olika frågor och gåtor, det gick väl ganska bra för min grupp men vi får se om vi vinner. Klockan 12 så träffades vi och fick titta inne i Skansen bageriet och sen fick vi åka hem.
Ikväll så ska Ida och jag springa men annars har vi ingenting planerat. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu