Regnig lördag

God morgon alla morgon pigga!
Idag vaknade jag ganska tidigt men jag var väldigt trött igår så jag gick och la mig vis halv 12 kanske. Så jag vaknade vid kl 8:20 och kände mig ganska pigg så jag gick upp en liten stund efter. Pappa gick ut med Rulle och mamma och jag gjorde frukost. Så har precis borstat tänderna.
Idag är det verkligen tråkväder men sådant får man väl ta. Men ikväll så kommer våra kompisar från Umeå, de är nere i Stockholm en helg så dom ska komma hit för att äta kräftor. Det är bara barnen men de är ungefär lika gamla som oss. Den yngsta är 94:a och den äldsta är 88:a. Ska bli jätte roligt att träffas eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

I skolan så har det gått bättre och bättre. Klassen är bra och den kommer säkert bli bättre när man lär känna varandra ännu bättre. I torsdags så hade vi matte och engelska test. Och vi provade bagerikläder. Igår så hade vi svenska test. Jag tyckte alla tester gick bra. Vi slutade fredagen men fika nere i bageriet. På måndag ska vi till Skansen och på tisdag ska vi till Hellasgården. Det blir säkert jätte bra. Vad ska ni hitta på denna regniga dag? Kramar, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu