Städdag

Idag blev det städning för hela rubbet. Vi tog mitt och Idas rum mera ordentligt och dammade och torkade av listerna. Men sådant behöver göras ibland. Jag är ju konstig, jag gillar ju att städa. Jag måste ha rent omkring mig, annars blir jag typ galen. Eller kanske inte galen men jag vill ha ordning omkring mig... nu babblar jag bara på.
Sen vid 17 så gick vi till kyrkan för mötet som var för våran klasskompis. Och det stora som hände där var att hon hade blivit utskriven från sjukhuset idag och hon kom. Alla flockades ju runt henne så Ida och jag fick ingen chans att säga hej. Det var synd att vårt fina väder försvann på eftermiddagen. Vet inte vad vi ska göra imorgon men det känns skönt att inte ha något planerat sista dagarna av sommarlovet. Troligtvis så kommer vi träffa några kompisar. Nu ska jag gå till sängen för jag vill inte sova bort hela dagarna. Puss och kram, Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu