Vad som händer nu

Eftersom Ida är så fantastiskt duktig på att skriva allt som vi har gjort dagarna då vi inte haft någon dator tänkte jag att jag skulle skriva vad som händer just nu.
Vi kom hem i söndags och det var skönt att sova i sin egen säng igen. På måndagen var pappa ledig, han började jobba idag så hela familjen åkte iväg till Farsta centrum för att Ida skulle ha nya springskor. Medan pappa, mamma och Ida var inne på Löplabbet så gick Stina och jag runt i alla andra butiker. Vi köpte inget men jag behöver inget just nu förutom en hudfärgad bh kanske. När vi var klara i Farsta så åkte vi till Ica Maxi i haninge för att handla, det var ganska tomt i kylskåpet när vi kom hem kan man säga. Vi kör med självscanning och vi hade handlat ganska mycket men det går ganska fort eftersom man inte behöver packa upp det igen när man betalar. Men ibland så åker man ut för check och då måste man packa upp alla varor igen. Det hände oss, jobbigt. Men det var ju tur att vi var alla fem så det gick ganska snabbt.
När vi kom hem så packade vi upp varorna och jag tog Rulle på en promenad. Lite senare så sprang vi, Ida fuskade genom att springa en genväg så jag tyckte att det var ganska jobbigt. Det är enklare att springa tillsammans med någon än springa själv tycker jag. Till middag åt vi kräftor och det var gott. Efter middagen så plattade Ida mitt hår, hon tjatar så mycket men jag tycker att det blir ganska fint.
Idag så ska jag snart gå till centrum för att köpa en almanacka och kolla om jag kan klippa mig direkt. Annars får jag boka en tid. Tänk att det är knappt en vecka tills vi börjar gymnasiet, det pirrar i magen bara jag tänker på det! Kramar Åsa


Postat av: Erika

sv: Ja det är han verkligen :D

2009-08-11 @ 14:58:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: LILLY

^^

2009-08-11 @ 15:02:20
URL: http://HTTP://ETERNITYOFMRS.BLOGG.SE
Postat av: ELINA LATIN

vilken fin blogg du har! kram!:-)

2009-08-13 @ 01:19:32
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu