Bildlöst

Ett inlägg utan bild! Herre gud alltså! Igår hade jag tänkt läsa När jag hör din röst hela kvällen men istället satt jag och gick igenom alla mina bilder som jag har och rensade bort. Svårast var att ta bort bilder på Rulle, måste ha dem när han inte finns längre. Nej så får jag inte tänka!

Kom upp vid 10 idag vilket är helt otroligt eftersom jag hade svårt att somna, var orolig och stressad men somnade till slut i alla fall efter att ha lyssnat på lite lugn musik, bla Lifehouse.

Idag händer det inte så mycket, Grönbergarna kommer kl 16 och Åsa och jag ska bara ta en lång promenad med Rulle annars har jag inget annat inplanerat. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu