Christmas ended good





Här är vad jag fick i julklapp:

  • Högtalare till datorn
  • 1500 bitar pussel med djurtema
  • Twilight – Bakom kulisserna
  • Sportstrumpor
  • Presentkort på Ur & Penn
  • Sminkredskap – svampar, concealerpensel, ögonskuggspensel och foundationpensel(ska bytas)
  • Två glasnagelfilar (Åsa ska få den ena)
  • Satsuma Body Polish
  • Trosor
  • The Twilight Saga på svenska<3
  • Trisslot (vann dock inget)

Är verkligen jätte nöjd med vad jag fick, Twilight böckerna måste jag dock dela med Åsa eftersom vi fick dem tillsammans men de står i mitt rum i alla fall. I Om jag kunde drömma är första kapitlet Edwards och jag läste det igår och det är så bra!
Så idag blir det läsning eller lägga pussel, vi ska också över till våra kusiner och fira Emil som fyller 20 år imorgon // Ida


Postat av: moas lilla syster

heej jag älskar twilight mm...... new moon :O

2009-12-29 @ 13:47:54
URL: http://dancerytm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu