Shop, shop, shop



Kom bara hem med detta igår från centrum, hittade inget intressant i affärerna. Får se om jag gör det idag när vi ska till Farsta C. Men det blev i alla fall en ny founadation, samma märke som jag har Max Factor Colour Adapt men i en ljusare nyans för den jag har börjar få mig att se ut som en fjortis så blek som jag är.

Blev också ett par strumpbyxor från Lindex, de är lite festligare och de är såklart till torsdag. Försöker vissa på andra bilden att de har små stenar på vaden. Skorna blev jag såklart också förälskade i, skulle gärna ta dem också. Ett par högklackade skor är något jag vill få tag på i Farsta, även om åsa och jag är över 1,80 cm så är det inte vårat fel att alla andra är så korta och vi borde också få ha högklackade skor!

Möter Moa vid centrum vid 14 sedan åker vi till Farsta och jag vill direkt till DinSko // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu