Tjugotredje december








Lite bilder från dagen då, saker som kommit ner från vinden. Såklart (plast)granen med tillbehör och tomtesamlingen. Pappas krubba som han fick när han var liten och sedan blev det en massa paket under granen fast pappa sa "vi ska inte ha några julklappar i år" fast det säger han varje år.
Sist en bild på våran "brasa" mamma fick den på DVD för två jular sen tror jag men den ger lite stämning faktiskt // Ida


Postat av: Erika

sv: För att i början så startade jag med en kategori och sen har det inte blivit att jag gjorde fler och nu pallar jag inte göra det får då måste jag sitta o dela in inläggen rätt i varje kategori och det har jag inte orken till ;D

2009-12-23 @ 20:01:36
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu