Bad, bad, bad girls

Ja, gud vad vi är dåliga på att uppdatera. Men det händer inte så mycket just nu och det är inte som det var förut, liksom att man bara skrev någonting. Nu vill man skriva om någonting som händer elle nått viktigt.
Dagarna innan sportlovet rullar på. Jag räknar verkligen ned varje morgon när jag vaknar, bara två dagar kvar nu. I söndags så var jag ock gymmade med en tjej i mitt lag och vi ska göra det idag också, kl 19:30. Jag vill ju öka ut min träning och springa mera och vad passar inte bättre då än att gå på gym, då kan man ju träna hela kroppen också.
I måndags så var det vanlig dag fast vi var väldigt få på träningen och det bådar ju inte gott för matcherna i helgen. Igår så hade jag Taizé möte. Vi åt semlor fast jag redan hade ätit en hemma innan. Vi spelade teater och hade kul. Idag har allt rullat på som vanligt, jag önskar nästan att det hände mer saker i mitt liv, det måste verka så långtråkigt.

Såg att vi hade fått lite kommentarer, TACK så mycket. Det är alltid roligt att få det. Jag har redan börjat fundera vad som ska bli "Helgens efterrätt". Ni får gärna lämna en kommentar om det är något speciellt ni vill att jag ska göra.
Puss på er alla, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu