Brak frukost på en söndag

Hej!

Jag har precis ätit en riktig brak-frukost med familjen med gröt, bacon, äggröra, mackor och the. Så nu är man mätt och glad. Åsa, mamma och jag ska snart åka och Åsa ska spela dammatch men jag avstår idag för det är så tråkigt att bara sitta på bänken.

Igår spelade vi mot Tumba och det gick skit dåligt, vi fölorade med 15-5 och jag låter det tala för sig själv. Men det är inte så mycket att släppa in 15 bollar för det ska man göra varje match ungefär men att inte göra några är lite pinsamt.
Förra matchen gjorde vi 21 mål och denna bara 5 mål så det går fram och tillbaka.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu