Lovely massage

Hej på er som är hemma.

Jag har vekligen legat på lat sidan ett tag nu men eftersom Ida skriver så låter det ganska dumt om jag ska skriva samma sak. Idag så var jag på massage. Skulle vara på det 1 timme men det hade blivit lite strul med tiden så jag fick bara 45 min men jag har fortfarande pengar kvar på presentkortet så jag återvänder nog snart och vill ha mer massage.
Ja, nu när det är sportlov så är det inte så många hemma. Min kusin är på Gran Caria och jag har en kompis som är utomlands. Skulle gärna också vara utomlands men nu är det som det är. Imorgon så åker vi upp till mormor och morfar, jag längtar efter dem. Man vet ju inte hur länge man har sina nära och kära, eller hur?
Så ikväll ska vi packa lite och snart ska Ida och jag gå ut och leka lite i snön.
Ha en bra kväll, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu