Torsdag 12/2

Hallå!

Det finns ju en förklaring varför vi inte bloggar så mycket. Man tappar intresset ett tag, sånt händer ju men det kommer nog att bli bättre.
Idag så har det varit en kort dag. Ida hade sovmorgon men jag hade franska som vanligt kl 8. Sen så hade vi SO där vi har börjat med FN och EU. Vi skulle ha svenska men typ alla våra lärare är sjuka nu så vi skulle ha musik istället. Men då skulle typ alla gå till SYV för på söndag är det sista dagen man kan söka så vi fick gå hem fast fört åt jag lunch men Ida tyckte det var så äcklig mat att hon inte åt.
Jag hade tänkt baka cupcakes men vi har inga ägg hemma. Typiskt. Ibland är mamma verkligen dålig på att handla fast jag funderar på att gå bort till ICA och handla. Ska öva lite på engelska glosorna också innan träningen.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu