En förlust och en vinst

Hej!

Jag är ledsen för att jag inte har skrivit men jag har tappat lusten, sen så kunde jag inte lägga upp bilder så då fick det vara.

Idag spelade vi två matcher, den första i Sköndalshallen mot GT76 där vi förlorade med 16-15 och sen åkte hem en kort sväng innan vi åkte till Tyresö hallen och spelade dammatch mot Notlob och där vann och jag kommer inte ihåg resultatet. Jag fick det ganska tråkigt för jag hoppade bara in och släppte in en straff i början och sen fick jag bara sitta.

Jag börja känna av att klockan är efter 00 nu och jag känner mig ganska trött så jag ska nog gå och lägga mig snart, har inget att läsa längre eftersom jag läste ut "Ljudet av ditt hjärta" (Eclipse) i fredags och måste nu vänta på att Breaking Dawn ska komma ut på svenska, visst skulle jag kunna läsa den på engelska men nu när jag har läst alla på svenska vill jag också läsa den fjärde på svenska. Jag kan ju också läsa om ettan igen.

Inför imorgon har jag inte så stora planer, måste plugga matte, SO och musikteori och vi ska också städa.
Later // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu