Idag är det måndag

Hej!

Ja, och en ny vecka.
Had en vanlig dag förutom att vi hade SO på matten för våran lärare var inte där. Jag har lagt in min franska glosor på spellic.se så att jag inte behöver släppa boken fram och tillbaka så mycket. Imorgon ska jag ju inte vara i skolan utan på Enskade gårds gymnasium. Jag är ganske nervös faktist. Måste gå upp tidigare för att hinna med bussen fast det tar inte så lång tid att åka för det liggar ju typ 2 hållplatser från gullmarsplan. Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan ska jag läsa tråkboken.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu