Lindex rea

Hejsan!
Har varit inne på lindex.se och kollat deras rea, hittade massa snygga saker.
1.2.
1.Jag skulle gärna vilja ha lite mera klänningar i min garderob och jag gillar den här tycker inte att den känns tantig eller nått sånt, förr 349 kr, nu 199 kr.
2. Den här är snygg, med veckad krage och den blir nog snyggare med ett skärp i midjan. Förr 249 kr, nu 149 kr.
3.4.
3. Den här toppen är ju jätte snygg, gillar modellen. Förr 199 kr, nu 79,50 kr.
4. Jag gillar västar och den här i manchester skulle jag inte säga nej till. Förr 199 kr, nu 129 kr.
Det skadar inte att kolla reor ibland.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu