Söndag 18/1

Hello!

Kom inte på någon bättre rubrik men det är ju innehållet som är det viktigaste. Idag så var vi till Liljeholmen för att spela match mot Spårvägen. Vi förlorade tyvärr med 3 bollar och jag gjorde inget mål. Fick ganska lite speltid tycker jag. Imogon så missar vi träningen för vi har ju konsert. Känns riktigt bra, det är ju lite annorlunda låtar. Pappa är och tränar och mamma och Stina är i Uppsala så det är bara Ida och jag hemma. Vi ska snart gå ut med Rulle och sedan tänkte jag läsa ut min bok, det är på slutet så det är spännande.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu