Habla español? 10% av 750kr? Do you study?

Hej!

Känns som det var länge sen jag skrev men jag har varit lite upptagen i veckan.
I måndags hade vi ju konsert och igår var jag på Spånga Gymnasium på Öppet hus och jag står verkligen för ett stort val snart, att välja mella Liljeholmen och Spånga. Båda känns så bra så nu är jag verkligen förvirrad.

Idag var det en vanlig dag i skolan och vi fick reda på att vi skulle ha simning och vi fick halva krocklektionen att hämta badkläder på men självklart gjorde inte alla det så det blev bara 5 stycken som simmade. Efter simnigen var jag tvungen att gå tillbaka till skolan och ha hemkunskap men det var helt okej.

Ikväll har jag kämpat med spanska glossor, matteläxan och engelskan och jag fick några pms anfall några gånger. Men Åsa satte sig med mig och hjälpte mig igenom spanskan även fast hon har franska, Tack.

Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu