Vilka kap!

Detta var det som fick följa med hem från Lindex idag.
1.2.3.4.
1. Den här toppen har jag bloggat om förut fast i grå, super snygg även i vinröd och jag gillar trycket.
2. Ett par vanliga raka ljusa jeans. Jag gillar ljusa jeans och modellen.
3-4. Mitt favorit!! Har letat efter ett par snygga hängselbyxor men inte hittat några i snygg modell eller till bra pris. Dom här är ju så snygga, kommer använda de hela tiden, riktigt snyggt med hög midja. Borde ha det oftare. Hängserna är avtagbara men de är snyggare med tycker jag. De är lite korta men det skiter jag i, det kostade typ 50 spänn så.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu