Ännu en dag till ända

Ikväll har jag mest slappat vid datorn, men var ju ute och sprang med Moa. Vår vanliga runda på 4km och det gick bra idag, fick dock håll första på vänster sida och sedan på höger. När jag kom hem fixade pappa lite fika och gissa om det var gott! Jag kan inte leva utan the.

Imorgon har jag tänkt ta en sväng ner på centrum och låna lite böcker från biblan, kollar nog i lite affärer också. Har ganska mycket pengar nu för mamma satte över mycket till mig men sen när jag får lön på lördag måste hon få tillbaka lite. Men har fortfarande kvar en del, funderar på att köpa en ny mobil. Hörs imorgon // Ida  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu