Den tiden av månaden

Vaknade idag och hade så jäkla ont i magen, ville ta en Ipren men om jag gör det när jag inte har ätit spyr jag eftersom det inte finns något i magen. Så jag var tvungen att gå ner och äta en tallrik fil innan jag tog Iprenen. Men nu har tabletten fått värka så magen är bra nu.

Nyss fick jag höra av mamma att vi kanske ska åka in till stan och strosa lite. Passar ganska bra idag eftersom det är mulet men varmt. Just nu har vi planerat att vi ska vara hemma tills på torsdag, på fredag ska jag, mami och papi gå på Dalhalla och kolla på en hyllning till Queen. Och jag lyssnar ju så mycket på dem men det kan ju bli kul ändå. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu