En lung lördag

Nu är sommarlovet igång igen och då får man vara uppe så här sent, även om det är lördag. I
dag har det varit lugnt och bara skönt, jag vaknade vid 8:20 och gick in till pappa och mammas säng där jag myste med Rulle och sen kolla på lite TV innan vi åt frukost vid 9:30-10 nån gång. Sen så har vi inte gjort så mycket idag. Ida och jag tvättade våra cyklar och mamma och pappa har jobbat lite i trädgården och varit borta på kolonilotten. Jag pratade med Erika och hon ska följa med oss till Skenora imorgon. Hon kom hit sen vid 16 och vi gick och spelade minigolf där jag vann med 14 poängs marginal. Efter det gick vi till donken och de två gottegrisarna ville ha glass men de hade ingen så de köpte pommes frites och jag köpte en jordgubbs milkshake. Sen gick vi hem och åt middag, vi satt ute efter och spelade lite spel och sen flyttade vi in då alla de andra förutom mamma ville spela poker. Pappa vann en gång och andra gången vann Tommy. Vid 23:10 så gick Ida och jag med Erika till bussen och sen åkte hon hem. Men vi träffas ju redan imorgon. Jag skulle egentligen packa idag men vi får ta det imorgon. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Puss och kram, Åsa.


Postat av: erika

hehe, känner mig lite skyldig till att de inte blev något packande ;)

2009-07-12 @ 00:37:52
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu