Hemma för en lite stund

Hej! Kom hem för en halv timme sedan och nu sitter jag nere i vardagsrummet med Tv:n och datorn på

Jag åkte med pappa till Centralen för han hämtade mormor, morfar och farmor men jag han bara säga hej innan jag gick till tunnelbanan. Och hur mycket folk det var! Visst att jag inte brukar åka på söndagar men det var knökfullt.

I Skenora har det varit bra, hade ganska bra väder idag. Soligt men blåsigt så man fick ligga och sola i lä. Vi kom dit vid 16 igår och sedan kom Nordharna på middag och Erika stannade kvar för hon har inget för sig den här veckan men hon åker hem på torsdag så henne träffar jag inte mer.

Kanske ska sätta på en film sen men jag vet inte, måste få tag i Moa så jag kan få veta när vi ska åka imorgon. // Ida

.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu