Imorgon är en annan dag

Det blir bara uppdateringar av mig nu om ni inte har listat ut det ;P för Åsa åkte ju till Taizé på lördagsmorgonen. Saknar henne såklart men hon har säkert jätte kul.

Idag har jag mest slappat, hjälpte mamma när hon vaxade bilen och efter maten åkte jag, mamma och pappa in till stan och vandrade lite. Mamma köpte sig ett par nya sandaler och så åt vi glass vid Kungsan.
När jag tänker efter så har jag sett väldigt lite av Stockholm trots att jag bor 20 minuter därifrån. När jag åker in till stan är det mest för att shoppa och då vet jag precis vart jag ska åka, Drottninggatan eller Plattan. Skulle nästan vara kul att ta en riktigt shopping-dag och åka runt om i Stockholm och bara se.

När vi kom hem från stan hämtade vi Rulle, badkläder och handukar och åkte till Tyresö flaten och badade lite och det var ganska varmt. Hoppas på bättre väder imorgon än idag för jag har lust att sola. // Ida

kom hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu