Lite surt

Så var det en ny dag och idag åker jag till Åhus! Känner på mig att det kommer bli jätte kul.

Fick tag på Moa igår och fick veta att vi troligen kommer åka efter kl 15 och då skulle jag kunnat åkt hem från Skenora idag, så det är lite surt. Jag kunde fått en hel kväll med familjen, bastat och umgåtts istället för att sitta framför TV:n här hemma alldeles själv. Men nu är det som det är. Hinner träffa alla när jag kommer ut på torsdag i alla fall.

Vad ska jag hitta på idag då? Jag vill inte sitta framför datorn hela dagen så jag tar nog en promenad och sen kanske bikinin får åka på en stund. Uppdaterar nog sen innan jag åker // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu