Bättre och sämre

Idag ska jag vara hemma för jag mår inte helt bra än, magen är bättre men halsen gör lite ondare och jag har världens huvudvärk. Jag hoppas jag blir bra för jag vill inte missa Greatest Hits, det skulle vara lite ironiskt för den enda konserten som jag och Åsa har missat var vårat första Luciatåg i fyran och tänk om jag missar sista konserten, vill inte ens tänka på det.

Så idag ska jag bara ta det lugnt, knarka lite halstabletter och kolla lite film. Känner för tecknat så det blir Hitta Nemo och Ice Age 2. Nu ska jag lägga upp bilderna från i söndags, bättre sent än aldrig // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu